söndag 21 oktober 2007

Ål night long!

Ja då var det alltså söndag igen....
Igår var det Ålagille med Malmö nation. VIlket gick ut på att min söp ner sig totalt för att kunna äta den äckliga ålen. Men jag måste erkänna att jag tyckte att det var ganska gott med rökt ål,om jag blundade och slapp se att den såg ut som en orm som blivit skuren som en limpa ;) Efter middagen skulle utvalda människor på nationen fånga en ål ur en stor tunna och det var allvarligt det äckligaste jag någonsin sett. När de tappade ålen så började den kräla som en orm bara en halv meter från mina stackars fötter och det tog inte många sekunder innan jag stod på stolen och detta inte bara för att kunna röja på äkta malmövis till Stronger, release me och the way I are.
Förstår inte vad det är med mig men jag lyckas alltid få två bordsherrar efftersom vissa tjejer inte är särkilt tillmötes gående mot sina bordskavaljerer. Detta resulterar alltid i att jag får mellan 4 och 6 snapsar under kvällen och den första intogs två minuter efter att vi hade satt oss till bords.
Det här var ju första, och enda, dagen som vi festade den här veckan och jag måste säga att jag och F röjde med bravur och helgens roligaste var nog när F ringer mig på morgonen idag och ber om vägbeskrivning hem. HAHA!
Idag mår jag verkligen som jag förtjänar och kan inte annat än tycka synd om P som fick ta hand om mig i natt. Obs! jag spydde inte! Han kallade mig sitt lilla fyllo och jag vet inte riktigt hur jag ska ta fdet. Eller jo det vet jag! Nästa vecka blir det INGEN sprit för då är det tentavecka. Det ska jag och T fira nu genom att fika på vårt favorit kommunistfik! MYS!
puss

Inga kommentarer: